Sayfalar

17 Şubat 2010 Çarşamba

Hayatıma Şiir...


HAYATIMA ŞİİR


Hayat rüzgarına kaptırmışım kendimi
İstediği yere savuruyor beni
Kendimden bir şeyler serpiştiriyorum geçtiğim yerlere
Sırf insanlar halimden mutlu olduğumu düşünsün diye

Hayat nehrine bırakmışım kendimi
Akıp giden hayatlar seyrediyorum
Her geçtiğim yere bir parçamı bırakıyorum
Ben benden gitmiş zaten ben de kalmak istemiyorum

Hayat tiyatrosunda hayatın kendisi oyun
Köşede rol düşmesini bekliyorum
Roller dağıtılmış,oyun başlamış çoktan
Bense oyunu seyrediyorum uzaktan

Hayat yarışmasında jüriyim ben
Hayatları eleştiriyorum önüme gelen
Aslında katılmaya can atıyorum diğer hayatlar gibi
Ama bırakamam bu görev dediğim usandırıcı işi

Hayat saklambacında en zor yere saklanmışım
Kimsenin beni bulmasına izin vermiyorum
Herkes bulunmuş yeni bir oyuna başlamış çoktan
Bense ilk oyunda kalmış bekliyorum yılmadan

Hayat otobüsünde yolcuyum ben
Nerede ineceğine bir türlü karar veremeyen
Her hayatı görmüşüm insanlar inerken
Bir benim, bir önceki durakta inmesi gerekip cesaret edemeyen

Hayat yolunu takip ediyorum ben
Gidecek yerim yok,yürüyorum bilmeden
Sığınacak bir yer bulma ümidim var hala
Her ne kadar aç,susuz,umutsuz olsam da.


şiir : gulnagme
ses : Nebahat ERKAN






9 yorum:

  1. Aaaa sizin sesiniz mi?
    Ne güzel...
    Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. malesef hayt bir oyun
    bizler bu oyunun içerisinde figüranlarız
    ve üzerimize düşen rolleri oynamak zorundayız

    kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ses olan arkadaşımı yazmayı unutmuşum.İyiki yazdınız,hatamı düzeltme hatırlatması yaptınız.Çok tesekkür ederim size ezgilimelodi...
    Şiirime ses olan arkadaşımdır.Benim şiir yorumlayacak yeteneğim yok ne yazık ki(((
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  4. Sayfama hoş geldiniz Ali Ekber bey.Blogspotta yeni olduğum şu günlerde sayfama ziyaretleriniz bana moral vermekte...Çok teşekkür ederim size.Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  5. Ben, sen sanırım aynı duygular içindeyiz sevgili arkadaşım.
    Bir fark var ki ben daha çok ordan oraya savrulmaktayım. Sahne değişsede bana biçilen roller aynı.

    Okumak güzeldi, dinlemek ayrı güzel.
    Sen güzelsin arkadaşım.

    Sevgiler Newbahardan

    YanıtlaSil
  6. Şu fani alemde bir ölüme çare yoktur. Ölümden gayrı her problemin bir çözümü ve her sıkıntıya son verilecek bir yol vardır. Önce umudu yitirmemek lazım, daha sonra sabır ve şükürle her hedefe ulaşılır.

    Hayata atfedilen bu şiiri yazan kaleme ve yüreğe saygılarımı sunarım. Seslendirmeyi çalıştıramadım. Daha sonra yine deneyeceğim.

    En güzele emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  7. Bir sinema filmi izler gibi hissettim kendimi,öyle güzel anlatmışsın ki duygular öyle yoğun çok güzel bir yolculuktu, hüzün asılı kalsada mısralarda yüreğine sağlık arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Aslında hayatın tam içindesin,uzun görünsede bu yolculuk,nereye gittiğinin bilincindesin,mühim olanda zaten bu değilmi.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Hayat yolu bir ince ip ve üzerinde yürümek zor olsa ama sabır, ümit ve insanın kendine inancı olduğu müddetçe her zorluk aşılır. Bir söz vardır sabrın başı soğandan acı, sonu baldan tatlıdır yeter ki biraz sabır elbette tüm güzellikler seninle olacaktır, umutsuz dediğin ne varsa umuda, hüzün dolu yıllar huzura varacaktır.

    Arkadaşım hep mutlu olmanı diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil